Om oss Det här vill jag ha Partners Kursutbud Frågor & Svar Hämta info Logga in
<< TILLBAKA
 
Med kunden i centrum
"Leendet du sänder ut vänder åter till dig."
                               Indiskt ordspråk

För att bli framgångsrik i affärsvärlden gäller det att få kunderna att komma tillbaka till just ditt företag.
Ett sätt är att lyckas med det är att upprätthålla kontakt med kunderna även efter det att era affärer avslutats.

I den här kursen lär du dig hur skriftlig kundvård går
till, en viktig kunskap för den som inte vill gå miste om nästa affär.
  Faktaleverantör: Birger Lilja har lång erfarenhet av säljarbete och eget företagande.  
Produktion: Kobebus ITS AB © 2002 Kunskapsbanken ITS AB

Arbeta i projekt
Utbildning som ger resultat

Mer info >>  
METODEN
Att använda Internet för att förmedla kuns...

Mer info >>